Agritechnica 2025

Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

Agritechnica 2025

9 marraskuun - 15 marraskuun

AGRITECHNICA 2025 – Maatalousteknologian maailman ykköstapahtuma

 

Lähde Viexpon kanssa Agritechnica 2025 messuille 9.–15.11.2025 Hannoveriin, Saksaan.

 

AGRITECHNICA on maatalousalan johtava messutapahtuma, joka kokoaa yhteen päätöksentekijät ja innovaattorit ympäri maailmaa.

Tämä on loistava tilaisuus nähdä uusimmat maatalouskoneet ja -teknologiat sekä kuulla alan tulevaisuudesta.

Samanaikaisesti järjestettävä SYSTEMS & COMPONENTS on tärkeä B2B-markkinapaikka alihankintateollisuuden ja off-highway-sektorin toimijoille.

 

AGRITECHNICA 2025 tarjoaa:

✨ Yli 2 700 näytteilleasettajaa 53 eri maasta

✨ Lähes puoli miljoonaa kävijää 149 maasta

✨ Satoja tapahtumia ja puheenvuoroja huippuasiantuntijoilta

✨ Kansainvälistä medianäkyvyyttä yli 1 400 median ammattilaisen toimesta

 

Mahdollisuus messutukeen

Viexpo toimii jälleen virallisena yhteistyökumppanina Suomessa ja auttaa suomalaisia yrityksiä osallistumaan tähän maailmanluokan tapahtumaan. Viexpo myös hakee Business Finlandin Exhibition Explorer -tukea tukikelpoisille yrityksille.

 

Nopeus on valttia!

AGRITECHNICA-messut ovat erittäin kysytyt, ja tietyissä halleissa paikat täyttyvät nopeasti. Ilmoittautumiset alkavat 18.11.2024 ja päättyvät 1.2.2025. Paikat jaetaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Mitä nopeammin toimit, sitä parempi mahdollisuus saada yrityksellesi optimaalinen sijainti!

 

Ota yhteyttä:

Messuvastaava
Elina Ruohonen

📞. +358 50 385 4373
📩 elina.ruohonen@viexpo.fi

 

Ilmoittaudu mukaan alta tai tämän linkin kautta: https://bit.ly/Ilmoittautuminen_Agritechnica2025:


 

Tiedot

Alkaa:
9 marraskuun
Loppuu:
15 marraskuun
Tapahtumaluokka:
Tapahtuma tagia:
,
Yleiskatsaus
Viexpo

Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä, jotta voisimme tarjota kävijöille mahdollisimman hyvän käyttökokemuksen. Verkkoselaimeen tallentuvat evästeet tunnistavat palaavat kävijät ja heidän kielensä. Lisäksi evästeet antavat meille tärkeää tietoa mm. siitä, mitkä sivut kiinnostavat kävijöitä.

Välttämättömät evästeet

Välttämättömien evästeiden tulisi aina olla käytössä, jotta voimme tallentaa toiveesi kielestä ja evästeiden asetuksista.

Kolmansien osapuolien evästeet

Tämä sivusto käyttää Google Analyticsia, Microsoft Claritya sekä Google Search Consolea kerätäkseen nimetöntä tietoa sivuston käytöstä, kuten kävijöiden määrästä ja suosituimmista sivuista. Pitämällä tämän evästeen käytössä autat meitä parantamaan sivustoa.

Lisäevästeet

Tämä verkkosivusto käyttää seuraavia lisäevästeitä:

  • Google Analytics: Tämä eväste kerää tietoa siitä, miten käyttäjät vuorovaikuttavat verkkosivuston kanssa. Se tarjoaa verkkosivuston omistajille oivalluksia käyttäjien käyttäytymisestä ja auttaa heitä parantamaan verkkosivustoa.
  • Google Search Console: Tätä evästettä käytetään verkkosivuston omistajien toimesta heidän verkkosivustonsa suorituksen seuraamiseen Google-hakutuloksissa.
  • Google TagManager: Tätä evästettä käytetään hallinnoimaan verkkosivustolle lisättyjä tageja tai koodinpätkiä, kuten seuranta- ja markkinointitageja.
  • YouTube: YouTube asettaa evästeitä, kun käyttäjä katselee videota tai vuorovaikuttaa videosoittimen kanssa. Näitä evästeitä käytetään käyttäjäkokemuksen personointiin, kuten suositeltujen videoiden tai käyttäjän mieltymysten muistamiseen. On tärkeää huomata, että YouTube on Googlen omistama, ja siksi YouTuben käyttämät evästeet ovat Googlen tietosuojakäytännön hallinnoimia. Käyttäjät voivat hallita evästeasetuksiaan selaimen asetuksissa tai käyttämällä Googlen mainostenhallintasivua.
  • Microsoft Clarity: Tätä evästettä käytetään tietojen keräämiseen siitä, miten käyttäjät vuorovaikuttavat verkkosivuston kanssa, kuten lämpökarttojen ja napsautusten seurannan avulla, jotta verkkosivuston omistajat voivat parantaa verkkosivustoaan.
  • FB-pixel: Tätä evästettä käytetään Facebookin toimesta seuraamaan käyttäjien käyttäytymistä, jotka vuorovaikuttavat Facebook-mainosten kanssa tai vierailevat Facebook-sivuilla.
  • HubSpot: Tätä evästettä käytetään HubSpotin toimesta seuraamaan käyttäjän käyttäytymistä verkkosivustolla ja tarjoamaan personoituja markkinointisisältöjä.