Brändin rakentaminen -työpajakokonaisuus

Ladataan Tapahtumat

« Kaikki tapahtumat

  • Tämä tapahtuma on mennyt.

Brändin rakentaminen -työpajakokonaisuus

22.2.2022 @ 08:30 - 12:00

Brändin rakentaminen -työpajakokonaisuus

Ryhmä on täynnä. Katso ryhmän 2 tiedot.

 

Mikä on brändi? Kenelle sitä rakennetaan? Miksi asiakas valitsee meidän yrityksen? Mikä on meidän kilpailuetu, ja miten me siitä kerromme? Miltä me näytämme ja kuulostamme? Mitä mielikuvia ja tunteita herätämme asiakkaassa?

Brändi on se mielikuva ja käsitys, mikä asiakkaallasi on sinusta. Olipa asiakkaasi kuluttaja tai toinen yritys, lopulta kysymyksessä on aina ihminen. Mitä haluat yrityksestäsi ajateltavan?

Lähde mukaan Brändin rakentamisen työpajakokonaisuuteen. Tavoitteena on, että opit ymmärtämään brändin rakentamisen vaiheet ja toimenpiteet, ja pääset muodostamaan oman kehittämissuunnitelman Brändityökirjaa apuna käyttäen. Osallistuminen on yrityksille maksutonta.

 

Ilmoittaudu mukaan työpajakokonaisuuteen viimeistään 4.2.2022.
Ryhmä on täynnä.

 

Aikataulu ja sisältö

1. Kick Off – 22.2.2022 klo 8.30–12.00

  • Mikä on brändi? Kenelle brändi on olemassa? Voiko omaan brändiin vaikuttaa? Miten?
  • Brändin kosketuspisteet, mitkä ne ovat?
  • Yrityksen arvot, miksi ne ovat tärkeitä ja miten ne näkyvät yrityksen jokapäiväisessä tekemisessä?

 

2. Strategia ja oivallukset – 15.3.2022 klo 8.30–12.00

  • Golden Circle – Mitä, miten, miksi?
  • Brändin persoona – mitä ominaisuuksia yrityksen brändi korostaa?
  • Ostajapersoonat – ketä brändin tulisi puhutella?
  • Oman kilpailuedun määrittely ja brändilupaus

 

3. Design – 5.4.2022 klo 8.30–12.00

  • Tarina, Visuaalinen ilme, Äänensävy
  • Visio & missio
  • Yhteenveto

 

Tulostettava ohjelma.

 

Työpajojen vetäjinä ja asiantuntijoina toimivat
Studio Frekvensin Ida Storbacka ja Andreas Haals. www.studiofrekvens.fi
Studio Frekvens on brändin rakentamiseen erikoistunut muotoilutoimisto. Heidän asiakkaitaan ovat mm. Rimita Green, Riskas Snickeri ja Kokkolan kaupunginteatteri.

 

Työpajat järjestetään Kokkolassa, Yritystalo Evaldin pohjakerroksen Aava-kokoustilassa. Ristirannankatu 1, 67100 Kokkola.

 

LISÄTIETOJA

Carita Pöntiö
p. 044 987 5484
carita.pontio@viexpo.fi

 

Maarit Mäkelä
p. 050 373 7044
maarit.makela@viexpo.fi

 

Brändin rakentaminen – työpajakokonaisuus on osa WINWIN-kasvuohjelmaa, jonka rahoittaa Keski-Pohjanmaan Liitto,Kokkolan kaupunki, Centria Ammattikorkeakoulu ja Viexpo. Ohjelmaa hallinnoi Centria, ja Viexpo toimii osatoteuttajana.

Tiedot

Päivämäärä:
22.2.2022
Aika:
08:30 - 12:00
Tapahtumaluokka:
Tapahtuma tagia:

Järjestäjä

Viexpo | WINWIN

Tapahtumapaikka

Kokkola (Centria)
Talonpojankatu 2
Kokkola, Suomi
+ Google Map
Yleiskatsaus
Viexpo

Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä, jotta voisimme tarjota kävijöille mahdollisimman hyvän käyttökokemuksen. Verkkoselaimeen tallentuvat evästeet tunnistavat palaavat kävijät ja heidän kielensä. Lisäksi evästeet antavat meille tärkeää tietoa mm. siitä, mitkä sivut kiinnostavat kävijöitä.

Välttämättömät evästeet

Välttämättömien evästeiden tulisi aina olla käytössä, jotta voimme tallentaa toiveesi kielestä ja evästeiden asetuksista.

Kolmansien osapuolien evästeet

Tämä sivusto käyttää Google Analyticsia, Microsoft Claritya sekä Google Search Consolea kerätäkseen nimetöntä tietoa sivuston käytöstä, kuten kävijöiden määrästä ja suosituimmista sivuista. Pitämällä tämän evästeen käytössä autat meitä parantamaan sivustoa.

Lisäevästeet

Tämä verkkosivusto käyttää seuraavia lisäevästeitä:

  • Google Analytics: Tämä eväste kerää tietoa siitä, miten käyttäjät vuorovaikuttavat verkkosivuston kanssa. Se tarjoaa verkkosivuston omistajille oivalluksia käyttäjien käyttäytymisestä ja auttaa heitä parantamaan verkkosivustoa.
  • Google Search Console: Tätä evästettä käytetään verkkosivuston omistajien toimesta heidän verkkosivustonsa suorituksen seuraamiseen Google-hakutuloksissa.
  • Google TagManager: Tätä evästettä käytetään hallinnoimaan verkkosivustolle lisättyjä tageja tai koodinpätkiä, kuten seuranta- ja markkinointitageja.
  • YouTube: YouTube asettaa evästeitä, kun käyttäjä katselee videota tai vuorovaikuttaa videosoittimen kanssa. Näitä evästeitä käytetään käyttäjäkokemuksen personointiin, kuten suositeltujen videoiden tai käyttäjän mieltymysten muistamiseen. On tärkeää huomata, että YouTube on Googlen omistama, ja siksi YouTuben käyttämät evästeet ovat Googlen tietosuojakäytännön hallinnoimia. Käyttäjät voivat hallita evästeasetuksiaan selaimen asetuksissa tai käyttämällä Googlen mainostenhallintasivua.
  • Microsoft Clarity: Tätä evästettä käytetään tietojen keräämiseen siitä, miten käyttäjät vuorovaikuttavat verkkosivuston kanssa, kuten lämpökarttojen ja napsautusten seurannan avulla, jotta verkkosivuston omistajat voivat parantaa verkkosivustoaan.
  • FB-pixel: Tätä evästettä käytetään Facebookin toimesta seuraamaan käyttäjien käyttäytymistä, jotka vuorovaikuttavat Facebook-mainosten kanssa tai vierailevat Facebook-sivuilla.
  • HubSpot: Tätä evästettä käytetään HubSpotin toimesta seuraamaan käyttäjän käyttäytymistä verkkosivustolla ja tarjoamaan personoituja markkinointisisältöjä.