Kansainvälisen brändin rakentaminen -valmennus

Ladataan Tapahtumat

« Kaikki tapahtumat

  • Tämä tapahtuma on mennyt.

Kansainvälisen brändin rakentaminen -valmennus

8.5.2024 @ 08:30 - 15:30

Kansainvälisen brändin rakentaminen -valmennus

Valmennuskokonaisuus koostuu kahdesta päivästä.

  • Valmennus on osallistava ja työpajalähtöinen, jossa yritykset pääsevät kehittämään omaa brändi-identiteettiään ja siihen kytkeytyviä viestejä, joilla rakennetaan luottamusta asiakkaan suuntaan
  • Valmennuspäivistä jää kattava materiaali ja työkalupaketti yritysten vapaasti hyödynnettäväksi.
  • Valmennukset ovat livetilaisuuksia. Etäosallistuminen ei ole mahdollista, eikä tilaisuuksia tallenneta.

 

Valmennuspäivä 1: 8.5.2024 @8.30–15.30, Port Tower II, 1. krs, Satamatie 330, Kokkola

Valmennuspäivän aiheita:

  • Olemassaolon oikeutus
    • Pureudutaan yrityten DNA:han ja mietitään, mistä aineksista kansainvälistä brändiä aletaan luomaan.
    • Pohditaan mm. näitä: Missio, visio, arvot ja oman brändin avainsanat.
  • Positiointi ja erottavat tekijät
    • Analysoidaan kilpailuympäristö ja tunnistetaan vahvuudet, joilla erottua joukosta.
    • Pohditaan mm. näitä: Katsaus markkinaan asiakkaan silmin, erilaisia strategioita brändin rakentamiseen, oman brändistrategian suunta ja elementit.
  • Case-esimerkkejä

 

Valmennuspäivä 2: 28.5. @8.30–15.30, Port Tower I, 7. krs, Satamatie 330, Kokkola

Valmennuspäivän aiheita:

  • Erottuvat viestit ja tone of voice
    • Hahmotellaan omaan brändiin sopivaa viestinnän tapaa käytännön esimerkkien avulla.
    • Oman viestipaketin ja tone of voicen luonnostelu
  • Kirkas visuaalinen identiteetti
    • Määritellään omaan brändiin sopiva visuaalisen ilmaisun tapa käytännön esimerkkien avulla
    • Kuinka välttää yleisimmät visuaalisen ilmaisun ongelmat — ilman isoa budjettia
    • Oman mood boardin kokoaminen
  • Case-esimerkkejä

 

Valmentajina toimivat Different Oy:n Matti Vahtera ja Markus Silaste.

 

 

Matti Vahtera 

Matti on AD-taustainen palvelumuotoilija, joka on erikoistunut asiakasymmärryksen syventämiseen ja kaupalliseen muotoiluun.

 

Markus Silaste 

Markus on copywriter taustainen palvelumuotoilija, joka on erikoistunut kilpailuetujen kirkastamiseen asiakkaita osallastavin menetelmin.

 

Mistä Digitaalisen kaupan kiihdytysohjelmassa on kyse?

Viexpo toteuttaa vuoden 2024 aikana yrityksille maksutonta digiohjelmaa, jonka rahoittavat Keski-Pohjanmaan liitto/EU, Kokkolan kaupunki ja Viexpo.

Digiohjelmassa on kyse siitä, että sekä kuluttaja- että yritysasiakkat ovat jo digitaalisissa kanavissa. Tarkoituksena on, että yritykset kehittävät asiakaslähtöistä digitaalisen kaupan liiketoimintamalliaan ja tavoittavat heille potentiaaliset asiakasryhmät paikasta ja maasta riippumatta.

Lisätietoja: https://viexpo.fi/digitaalisen-kaupan-kiihdytysohjelma/

 

Tule mukaan:


 

Ohjelmaa rahoittavat Keski-Pohjanmaan Liitto, Kokkolan kaupunki ja Viexpo.

Tiedot

Päivämäärä:
8.5.2024
Aika:
08:30 - 15:30
Tapahtumaluokat:
,
Tapahtuma tagia:
, ,
Yleiskatsaus
Viexpo

Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä, jotta voisimme tarjota kävijöille mahdollisimman hyvän käyttökokemuksen. Verkkoselaimeen tallentuvat evästeet tunnistavat palaavat kävijät ja heidän kielensä. Lisäksi evästeet antavat meille tärkeää tietoa mm. siitä, mitkä sivut kiinnostavat kävijöitä.

Välttämättömät evästeet

Välttämättömien evästeiden tulisi aina olla käytössä, jotta voimme tallentaa toiveesi kielestä ja evästeiden asetuksista.

Kolmansien osapuolien evästeet

Tämä sivusto käyttää Google Analyticsia, Microsoft Claritya sekä Google Search Consolea kerätäkseen nimetöntä tietoa sivuston käytöstä, kuten kävijöiden määrästä ja suosituimmista sivuista. Pitämällä tämän evästeen käytössä autat meitä parantamaan sivustoa.

Lisäevästeet

Tämä verkkosivusto käyttää seuraavia lisäevästeitä:

  • Google Analytics: Tämä eväste kerää tietoa siitä, miten käyttäjät vuorovaikuttavat verkkosivuston kanssa. Se tarjoaa verkkosivuston omistajille oivalluksia käyttäjien käyttäytymisestä ja auttaa heitä parantamaan verkkosivustoa.
  • Google Search Console: Tätä evästettä käytetään verkkosivuston omistajien toimesta heidän verkkosivustonsa suorituksen seuraamiseen Google-hakutuloksissa.
  • Google TagManager: Tätä evästettä käytetään hallinnoimaan verkkosivustolle lisättyjä tageja tai koodinpätkiä, kuten seuranta- ja markkinointitageja.
  • YouTube: YouTube asettaa evästeitä, kun käyttäjä katselee videota tai vuorovaikuttaa videosoittimen kanssa. Näitä evästeitä käytetään käyttäjäkokemuksen personointiin, kuten suositeltujen videoiden tai käyttäjän mieltymysten muistamiseen. On tärkeää huomata, että YouTube on Googlen omistama, ja siksi YouTuben käyttämät evästeet ovat Googlen tietosuojakäytännön hallinnoimia. Käyttäjät voivat hallita evästeasetuksiaan selaimen asetuksissa tai käyttämällä Googlen mainostenhallintasivua.
  • Microsoft Clarity: Tätä evästettä käytetään tietojen keräämiseen siitä, miten käyttäjät vuorovaikuttavat verkkosivuston kanssa, kuten lämpökarttojen ja napsautusten seurannan avulla, jotta verkkosivuston omistajat voivat parantaa verkkosivustoaan.
  • FB-pixel: Tätä evästettä käytetään Facebookin toimesta seuraamaan käyttäjien käyttäytymistä, jotka vuorovaikuttavat Facebook-mainosten kanssa tai vierailevat Facebook-sivuilla.
  • HubSpot: Tätä evästettä käytetään HubSpotin toimesta seuraamaan käyttäjän käyttäytymistä verkkosivustolla ja tarjoamaan personoituja markkinointisisältöjä.