Kansainvälisen brändin rakentaminen -valmennus

Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

  • Tämä tapahtuma on mennyt.

Kansainvälisen brändin rakentaminen -valmennus

8 toukokuun @ 08:30 - 15:30

Kansainvälisen brändin rakentaminen -valmennus

Valmennuskokonaisuus koostuu kahdesta päivästä.

  • Valmennus on osallistava ja työpajalähtöinen, jossa yritykset pääsevät kehittämään omaa brändi-identiteettiään ja siihen kytkeytyviä viestejä, joilla rakennetaan luottamusta asiakkaan suuntaan
  • Valmennuspäivistä jää kattava materiaali ja työkalupaketti yritysten vapaasti hyödynnettäväksi.
  • Valmennukset ovat livetilaisuuksia. Etäosallistuminen ei ole mahdollista, eikä tilaisuuksia tallenneta.

 

Valmennuspäivä 1: 8.5.2024 @8.30–15.30, Port Tower II, 1. krs, Satamatie 330, Kokkola

Valmennuspäivän aiheita:

  • Olemassaolon oikeutus
    • Pureudutaan yrityten DNA:han ja mietitään, mistä aineksista kansainvälistä brändiä aletaan luomaan.
    • Pohditaan mm. näitä: Missio, visio, arvot ja oman brändin avainsanat.
  • Positiointi ja erottavat tekijät
    • Analysoidaan kilpailuympäristö ja tunnistetaan vahvuudet, joilla erottua joukosta.
    • Pohditaan mm. näitä: Katsaus markkinaan asiakkaan silmin, erilaisia strategioita brändin rakentamiseen, oman brändistrategian suunta ja elementit.
  • Case-esimerkkejä

 

Valmennuspäivä 2: 28.5. @8.30–15.30, Port Tower I, 7. krs, Satamatie 330, Kokkola

Valmennuspäivän aiheita:

  • Erottuvat viestit ja tone of voice
    • Hahmotellaan omaan brändiin sopivaa viestinnän tapaa käytännön esimerkkien avulla.
    • Oman viestipaketin ja tone of voicen luonnostelu
  • Kirkas visuaalinen identiteetti
    • Määritellään omaan brändiin sopiva visuaalisen ilmaisun tapa käytännön esimerkkien avulla
    • Kuinka välttää yleisimmät visuaalisen ilmaisun ongelmat — ilman isoa budjettia
    • Oman mood boardin kokoaminen
  • Case-esimerkkejä

 

Valmentajina toimivat Different Oy:n Matti Vahtera ja Markus Silaste.

 

 

Matti Vahtera 

Matti on AD-taustainen palvelumuotoilija, joka on erikoistunut asiakasymmärryksen syventämiseen ja kaupalliseen muotoiluun.

 

Markus Silaste 

Markus on copywriter taustainen palvelumuotoilija, joka on erikoistunut kilpailuetujen kirkastamiseen asiakkaita osallastavin menetelmin.

 

Mistä Digitaalisen kaupan kiihdytysohjelmassa on kyse?

Viexpo toteuttaa vuoden 2024 aikana yrityksille maksutonta digiohjelmaa, jonka rahoittavat Keski-Pohjanmaan liitto/EU, Kokkolan kaupunki ja Viexpo.

Digiohjelmassa on kyse siitä, että sekä kuluttaja- että yritysasiakkat ovat jo digitaalisissa kanavissa. Tarkoituksena on, että yritykset kehittävät asiakaslähtöistä digitaalisen kaupan liiketoimintamalliaan ja tavoittavat heille potentiaaliset asiakasryhmät paikasta ja maasta riippumatta.

Lisätietoja: https://viexpo.fi/digitaalisen-kaupan-kiihdytysohjelma/

 

Tule mukaan:


 

Ohjelmaa rahoittavat Keski-Pohjanmaan Liitto, Kokkolan kaupunki ja Viexpo.

Tiedot

Päivämäärä:
8 toukokuun
Aika:
08:30 - 15:30
Tapahtumaluokat:
,
Tapahtuma tagia:
, ,