Kansainvälistymisstrategia digitaalisessa kaupassa -valmennus

Loading Events

« All Events

  • This event has passed.

Kansainvälistymisstrategia digitaalisessa kaupassa -valmennus

9 huhtikuun @ 08:30 - 15:30

Kansainvälistymisstrategia digitaalisessa kaupassa -valmennuskokonaisuus

Valmennuskokonaisuus koostuu kahdesta päivästä.

  • Valmentajat johdattavat osallistujat valmennuspäivien teemoihin ja sen jälkeen aiheisiin pureudutaan myös työryhmätyöskentelyn muodossa.
  • Valmennuspäivien aikana pääset kehittämään yritystäsi muiden kasvu- ja kansainvälistymishaluisten yritysten kanssa. Aktiivinen osallistuminen, myös työryhmätyöskentelyyn, tuo parhaan hyödyn osallistujille.
  • Valmennukset ovat livetilaisuuksia. Etäosallistuminen ei ole mahdollista, eikä tilaisuuksia tallenneta.

 

Valmennuskokonaisuus koostuu kahdesta valmennuspäivästä:

Valmennuspäivä 1:  Tiistai 9.4.2024 @8.30–15.30, Centria, suuropetustila, Talonpojankatu 2, Kokkola

Leevi Parsama: Johdanto kansainväliseen kasvuun – miten ja miksi asiakkaat pitää laittaa strategian keskiöön?

    • Koulutus käynnistyy introlla digitaalisen kaupan markkinaan, jossa menestyminen vaatii aitoa asiakasymmärrystä ja asiakkaiden laittamista strategian ytimeen.
    • Osuudessa käydään läpi esimerkkejä suomalaisista yrityksistä, joilla on toimiva asiakaskeskeinen strategia sekä erilaisia työkaluja asian työstämiseen.

Different Oy:n Matti Vahtera ja Markus Silaste: Asiakasymmärryksen syventäminen ja kilpailuetujen analysointi

    • Tutustutaan keinoihin, joilla voit oppia lisää asiakkaistasi ja palvella heitä paremmin, sekä käydään läpi erilaistumisen keinoja ja pohditaan omia kilpailuetutekijöitä.
    • Osallistujat pääsevät työryhmätyöskentelyn avulla miettimään oppien soveltamista omaan yritykseen ja saamaan sparrausta valmentajilta sekä vertaissparrausta muilta yrityksiltä.

 

Valmennuspäivä 2:  Tiistai 23.4.2024 @8.30–15.30, Port Tower 7. krs, Satamatie 330, Kokkola

Valmentajina Matti Vahtera ja Markus Silaste.

Aamupäivä: Asiakaslupauksen muotoilu

  • Luonnostellaan omaa asiakaslupausta tunnistettujen kilpailuetujen pohjalta
  • Kilpailuetujen kiteyttäminen asiakaslupaukseksi
  • Asiakaslupaus koko liiketoiminnan punaisena lankana läpi eri kosketuspisteiden

Iltapäivä: Oman konseptin asiakaslähtöinen kehittäminen

  • Tutustutaan asiakaskokemuksen elementteihin, ostopolkuun ja niiden eri kehittämisen keinoihin
  • Digitaalisen asiakaskokemuksen kulminaatiopisteet, ostopolku
  • Kaupan esteiden tunnistaminen

 

 

Leevi Parsama

Leevi on suomalaisen verkkokaupan vaikuttaja ja on työstänyt myös digitaalisen kaupan strategioita useille suomalaisille brändeille.

 

Matti Vahtera

Matti on AD-taustainen palvelumuotoilija, joka on erikoistunut asiakasymmärryksen syventämiseen ja kaupalliseen muotoiluun.

 

Markus Silaste

Markus on copywriter taustainen palvelumuotoilija, joka on erikoistunut kilpailuetujen kirkastamiseen asiakkaita osallastavin menetelmin.

 

Ilmoittaudu mukaan koulutukseen viimeistään 28.3.2024.

 

Lisätietoja:
Linda Jansson
linda.jansson@viexpo.fi
p. 044 987 5484

 

Mistä Digitaalisen kaupan kiihdytysohjelmassa on kyse?

Viexpo toteuttaa vuoden 2024 aikana yrityksille maksutonta digiohjelmaa, jonka rahoittavat Keski-Pohjanmaan liitto/EU, Kokkolan kaupunki ja Viexpo.

Digiohjelmassa on kyse siitä, että sekä kuluttaja- että yritysasiakkat ovat jo digitaalisissa kanavissa. Tarkoituksena on, että yritykset kehittävät asiakaslähtöistä digitaalisen kaupan liiketoimintamalliaan ja tavoittavat heille potentiaaliset asiakasryhmät paikasta ja maasta riippumatta.

Lisätietoja: https://viexpo.fi/digitaalisen-kaupan-kiihdytysohjelma/

 

Tule mukaan:


 

Ohjelmaa rahoittavat Keski-Pohjanmaan Liitto, Kokkolan kaupunki ja Viexpo.

Details

Date:
9 huhtikuun
Time:
08:30 - 15:30
Event Categories:
, ,
Event Tags:
, ,

Organizer

Viexpo
View Organizer Website