Mitä on uuden ajan myynti? -valmennuskokonaisuus

Ladataan Tapahtumat

« Kaikki tapahtumat

  • Tämä tapahtuma on mennyt.

Mitä on uuden ajan myynti? -valmennuskokonaisuus

10.3.2022 @ 09:00 - 13:00

MITÄ ON UUDEN AJAN MYYNTI?
Miten asiakkaaseen luodaan suhde ennen myyntiä?

 

Valmennuksen tavoitteena on kehittää osallistuvien yritysten myynnin toimintatapoja ja tuloksia.

 

Ilmoittaudu mukaan valmennuskokonaisuuteen viimeistään 25.2.2022
https://bit.ly/Mitä-on-uuden-ajan-myynti

 

 

Aikataulu ja sisältö

SESSIO I torstaina 10.3.2022 klo 9–13

Asiakkaiden ostokäyttäytyminen ja prospektointi

  • Ostokäyttäytymisen muutos 2020-luvulla.
  • Asiakasymmärryksen lisääminen.
  • Myyntikonseptin merkitys ja sisältö.
  • Ideaaliasiakasprofiilin rakentaminen.

 

Social Selling

  • Kilpailuetujen viestiminen.
  • Sosiaalinen myynti.
  • Social Sellingin 5 kulmakiveä.
  • Social Sellingin kehittäminen omassa yrityksessä ja myyntityössä.

 

SESSIO II torstaina 31.3.2022 klo 9–13

Ensikontaktin ottaminen

  • Aggressiivinen odottelu vs aktiivinen myyntityö
  • Myynti on nykypäivänä monikanavaista.
  • Eri kanavat ensikontaktin ottamiseen.
  • Erilaiset toimintamallit ensikontaktoinnille.

 

Timanttinen asiakaskohtaaminen

  • Valmistautumisen merkitys.
  • Oman yrityksen kilpailuetujen viestiminen.
  • Kuuleminen ja läsnäolo.
  • Arvon myyminen.
  • Vasta-argumentointi.
  • Eteneminen ja arviointi.

 

SESSIO III tiistaina 26.4.2022 klo 9–13

Voittava ratkaisu ja follow up

  • Voittavat ratkaisun esimerkit.
  • Tarjousdokumentaatio.
  • Erilaiset ostajapersoonat.
  • Parhaat käytännöt follow upille.

 

Asiakkuuksien johtaminen

  • Onko kaikki asiakkaat yhtä tärkeitä?
  • Asiakkaiden segmentointi.
  • Erilaiset hoitomallit erilaisille asiakkaille.
  • Asiakkuuksien vuosikellon rakentaminen.

 

Tulostettava ohjelma.

 

Valmennuksen vetäjänä toimii
Kert Kenner, CEO, Kenner Company Oy (www.kennerco.fi)
Yli 20 vuoden kokemus yli 1000 yrityksen myynnin kehittämisestä. Menestysteoksen #MYYNTIKIRJA:n kirjoittaja (Alma Media). Suomen kuunnelluimman myyntiin liittyvän podcastin #Myyntipodi vetäjä (Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts).

 

Työpajat järjestetään Kokkolassa, Centrian tiloissa.

 

LISÄTIETOJA

Carita Pöntiö
p. 044 987 5484
carita.pontio@viexpo.fi

 

Maarit Mäkelä
p. 050 373 7044
maarit.makela@viexpo.fi

 

Mitä on uuden ajan myynti? -valmennuskokonaisuus on osa WINWIN-kasvuohjelmaa, jonka rahoittaa Keski-Pohjanmaan Liitto, Kokkolan kaupunki, Centria Ammattikorkeakoulu ja Viexpo. Ohjelmaa hallinnoi Centria, ja Viexpo toimii osatoteuttajana.

Tiedot

Päivämäärä:
10.3.2022
Aika:
09:00 - 13:00
Tapahtumaluokka:
Tapahtuma tagia:

Järjestäjä

Viexpo | WINWIN

Tapahtumapaikka

Kokkola (Centria)
Talonpojankatu 2
Kokkola, Suomi
+ Google Map
Yleiskatsaus
Viexpo

Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä, jotta voisimme tarjota kävijöille mahdollisimman hyvän käyttökokemuksen. Verkkoselaimeen tallentuvat evästeet tunnistavat palaavat kävijät ja heidän kielensä. Lisäksi evästeet antavat meille tärkeää tietoa mm. siitä, mitkä sivut kiinnostavat kävijöitä.

Välttämättömät evästeet

Välttämättömien evästeiden tulisi aina olla käytössä, jotta voimme tallentaa toiveesi kielestä ja evästeiden asetuksista.

Kolmansien osapuolien evästeet

Tämä sivusto käyttää Google Analyticsia, Microsoft Claritya sekä Google Search Consolea kerätäkseen nimetöntä tietoa sivuston käytöstä, kuten kävijöiden määrästä ja suosituimmista sivuista. Pitämällä tämän evästeen käytössä autat meitä parantamaan sivustoa.

Lisäevästeet

Tämä verkkosivusto käyttää seuraavia lisäevästeitä:

  • Google Analytics: Tämä eväste kerää tietoa siitä, miten käyttäjät vuorovaikuttavat verkkosivuston kanssa. Se tarjoaa verkkosivuston omistajille oivalluksia käyttäjien käyttäytymisestä ja auttaa heitä parantamaan verkkosivustoa.
  • Google Search Console: Tätä evästettä käytetään verkkosivuston omistajien toimesta heidän verkkosivustonsa suorituksen seuraamiseen Google-hakutuloksissa.
  • Google TagManager: Tätä evästettä käytetään hallinnoimaan verkkosivustolle lisättyjä tageja tai koodinpätkiä, kuten seuranta- ja markkinointitageja.
  • YouTube: YouTube asettaa evästeitä, kun käyttäjä katselee videota tai vuorovaikuttaa videosoittimen kanssa. Näitä evästeitä käytetään käyttäjäkokemuksen personointiin, kuten suositeltujen videoiden tai käyttäjän mieltymysten muistamiseen. On tärkeää huomata, että YouTube on Googlen omistama, ja siksi YouTuben käyttämät evästeet ovat Googlen tietosuojakäytännön hallinnoimia. Käyttäjät voivat hallita evästeasetuksiaan selaimen asetuksissa tai käyttämällä Googlen mainostenhallintasivua.
  • Microsoft Clarity: Tätä evästettä käytetään tietojen keräämiseen siitä, miten käyttäjät vuorovaikuttavat verkkosivuston kanssa, kuten lämpökarttojen ja napsautusten seurannan avulla, jotta verkkosivuston omistajat voivat parantaa verkkosivustoaan.
  • FB-pixel: Tätä evästettä käytetään Facebookin toimesta seuraamaan käyttäjien käyttäytymistä, jotka vuorovaikuttavat Facebook-mainosten kanssa tai vierailevat Facebook-sivuilla.
  • HubSpot: Tätä evästettä käytetään HubSpotin toimesta seuraamaan käyttäjän käyttäytymistä verkkosivustolla ja tarjoamaan personoituja markkinointisisältöjä.