Widen Your Market – Invest in Export -kasvuohjelman seuraavassa webinaarissa kehitetään yritysten tuotekuvia. Kaupankäynnin ja tiedonhankinnan siirtyessä yhä enemmän verkkoon, tuotekuvien ominaisuudet ovat nousseet merkittävään rooliin asiakkaan tehdessä ostopäätöstä.
Miksi ja miten yritysten tulisi panostaa brändi- ja tuotekuviin?
Mitä viestiä yrityksesi tuote-, mainos- ja brändikuvat kertovat katselijalle? Onko kuvat linjassa yrityksesi arvolupausten kanssa? Workshopin tarkoituksena on luoda osallistujille ymmärrys erilaisten kuvien merkityksestä ja siitä, miten suuri vaikutus kuvilla on myyntiin ja tiedon tuottamiseen. Päivä antaa sinulle tietotaitoa ymmärtää ja osata itse ottaa myyviä tuote- ja brändikuvia.
Päivän ohjelma
OSA I
OSA II
Osallistujille toimitetaan kurssin yhteydessä infopaketti/muistilista tuotekuvaukseen liittyvistä tärkeimmistä huomioitavista pointeista.
Ida Storbacka (Creative Director) ja Andreas Haals (Art Director) ovat molemmat koulutukseltaan muotoilijoita ja työskentelevät brändin rakentamisen ja digitaalisen markkinoinnin parissa mainostoimisto Seger Marketingilla, joka on toiminut vuodesta 2019 osana HSS-Media konsernia.
Yhdessä ja erikseen Ida ja Andreas ovat toteuttaneet brändi- tuotekuvauksia asiakkailleen, kuten Fresh Servantille ja Jokipiin Pellavalle ja työssään he tuottavat paljon myyntiä edistävää kuvamateriaalia asiakkaidensa nettisivuille ja sosiaalisen median kanaviin. Heidän erikoisalaansa on yritysten brändien kokonaisuuksien hahmottaminen ja kehittäminen ja näin ollen perinteisten tuotekuvien lisäksi kuvien tarinankerronta osana yrityksen brändiä on myös tärkeä osa heidän työtään.
Workshop pidetään webinaarina 5.6.2020.
Tilaisuus on maksuton, mutta vaatii rekisteröitymisen. Rekisteröityä voi täällä.
Viimeinen rekisteröitymispäivä on 3.6.2020.
Lisätietoja kasvuohjelmasta antaa:
Maarit Mäkelä
Projektipäällikkö, viennin kehittäjä
050 3737 044
maarit.makela@viexpo.fi
www.viexpo.fi/widen
Ilmoitukset