Instragram och sociala medier

Loading Evenemang

« Alla evenemang

  • Detta evenemang har redan ägt rum.

Instragram och sociala medier

12.5.2022 @ 09:00 - 13:00

En praktisk nätkurs om att använda Instagram & sociala medier

 

Arrangeras på finska.

Verkkokoulutus Instagramin yrityskäytön tueksi markkinointiin ja myyntiin. Koulutus on vuorovaikutteinen, jossa osallistujat saavat käytännönläheisiä konkreettisia vinkkejä Instagramin käyttöön markkinoinnissa sekä somen sisällöntuotantoon yleisesti.

 

Utbildare: Sanna Jylänki, Redesan Oy

 

Tid: 12.5. kl. 9-13

 

Plats: Utbildningen arrangeras som distansundervisning, men man kan också delta från yrkeshögskolan Centrias utrymmen.

Sanna Jylänki, Redesan Oy

Anmälningslänk: http://bit.ly/3KaOmw9

 

En utskrivbar broschyr på finska

 

Kouluttaja Sanna Jylänki on innostava rohkaisija, yrittäjän pää ja olkapää – Redesan Oy:n yrittäjä.
Hän on 15 vuotta sparrannut ja kouluttanut pienyrittäjiä markkinoinnin, myynnin ja somen pariin.
Sannan kantava teema on #uskalla näkyä, sillä hän haluaa rohkaista kaikkia olemaan enemmän esillä!
Sannan kanssa voit rohkeasti verkostoitua somekanavissa.
Puhujana Sanna ammentaa juttuja myös komiikasta, musiikista ja teatterista, joita harrastaa vapaa-ajallaan.

 

Mera information:
Leni Forsberg
p. 050 479 5047
leni.forsberg@centria.fi

 

Evenemanget ingår i WINWIN-tillväxtprogrammet som finansieras av MellerstaÖsterbottens Förbund, Karleby Stad, Yrkeshögskolan Centria och Viexpo. Programmet koordineras av Centria och Viexpofungerar som delarrangör.

Detaljer

Datum:
12.5.2022
Tid:
09:00 - 13:00
Evenemang Kategori:
Evenemang Tags:

Arrangör

Viexpo | WINWIN
Integritetsöversikt
Viexpo

Den här sajten använder cookies (kakor) för att kunna ge dig den bästa möjliga användarupplevelsen. Cookies sparas i din webbläsare så att den känner igen dig och ditt språk då du återvänder till sajten. Dessutom hjälper cookies bl.a. till att förstå vilka sidor på sajten som du tycker är mest intressanta och användbara.

Nödvändiga cookies

Nödvändiga cookies bör alltid vara aktiverade för att vi ska kunna spara dina preferenser om språk och inställningarna för cookies.

Tredjepartscookies

Vi använder Google Analytics, HotJar, HubSpot, Microsoft Clarity och Google Search Console för att samla anonym information om t.ex. hur många besökare sajten har och vilka sidor som är populärast. Genom att hålla denna cookie aktiverad hjälper du oss att utveckla webbsajten.

Ytterligare kakor

Denna webbplats använder följande ytterligare kakor:

  • Google Analytics: Denna kaka samlar information om hur användare interagerar med webbplatsen. Den ger webbplatsägare insikter om användarbeteende och hjälper dem att förbättra webbplatsen.
  • Google Search Console: Denna kaka används av webbplatsägare för att övervaka prestandan för deras webbplats i Googles sökresultat.
  • Google TagManager: Denna kaka används för att hantera de taggar eller kodsnuttar som läggs till på en webbplats, som spårnings- och marknadsföringstaggar.
  • Hotjar: Denna kaka används för att samla information om webbplatsanvändning och användarbeteende, som värmekartor och klickspårning.
  • YouTube: YouTube ställer in kakor när en användare tittar på en video eller interagerar med videospelaren. Dessa kakor används för att anpassa användarens upplevelse, som att rekommendera relaterade videor eller komma ihåg användarens inställningar. Det är viktigt att notera att YouTube ägs av Google och därför hanteras kakorna som används av YouTube enligt Googles integritetspolicy. Användare kan hantera sina kakpreferenser via sina webbläsarinställningar eller genom att använda Googles Ads Settings-sida.
  • Microsoft Clarity: Denna kaka används för att samla in information om hur användare interagerar med en webbplats, som värmekartor och klickspårning, för att hjälpa webbplatsägare att förbättra sin webbplats.
  • FB-pixel: Denna kaka används av Facebook för att spåra beteendet hos användare som interagerar med Facebook-annonser eller besöker Facebook-sidor.
  • HubSpot: Denna kaka används av HubSpot för att spåra användarbeteende på en webbplats och tillhandahålla personligt anpassat marknadsföringsinnehåll.