(Snellmankoti, Strandgatan 27, 67100 Karleby)
Hur skriver man intressant om företagets produkter, tjänster och kunskaper? Bra texter hjälper företaget att nå och övertyga rätt
personer. Ett väl fungerande innehåll ökar också försäljningen och underlättar kundservicearbetet, särskilt när företaget har ett brett
utbud av produkter eller en mångsidig service.
Denna praktiska utbildning hjälper dig att skriva på ett kundorienterat sätt på webbplatser och sociala medier. Utbildningen innehåller ett
stort antal exempel och uppgifter, där deltagarna omedelbart får öva på det man lärt sig.
Anmäl dig till de kostnadsfria workshopparna senast 24.1.2023.
Workshopparna hålls på finska.
https://bit.ly/Skriv_pa_ett_kundorienterat_satt
Tidtabell och innehåll
Workshop 31.1.2023
Vad ska man skriva om online och på sociala medier?
Workshop 16.2.2023
Hur skriver man intressant?
Utbildningen leds av:
Hanne Haapakoski, VD Piiri Kit Oy & Kommunikationsdirektör Springvest Oyj
Haapakoski är en erfaren kommunikationsutbildare och utvecklare samt en prisbelönt chefredaktör. I flera år har hon utbildat olika företag och gemenskap i
kommunikation och arbetat som kommunikationsutbildare för bland annat Alma Talent, ProCom och Rastor Institutet.
Workshoparna ingår i WINWIN-tillväxtprogrammet som finansieras av Mellersta Österbottens Förbund, Karleby Stad,
Yrkeshögskolan Centria och Viexpo. Programmet koordineras av Centria och Viexpo fungerar som delarrangör.
MERA INFORMATION
Carita Pöntiö
tfn 044 987 5484
carita.pontio@viexpo.fi
Aviseringar