Viexpo Virtual Export Event 2023

Loading Evenemang

« Alla evenemang

  • Detta evenemang har redan ägt rum.

Viexpo Virtual Export Event 2023

26.1.2023 - 27.1.2023

Viexpo Virtual Export Event 2023

 

26-27.1.2023

 

Viexpo Virtual Export Event, det kostnadsfria specialevenemanget för främjandet av export och internationalisering, arrangeras för tredje gången 26-27.1.2023. VVEE har redan formats till en tradition, och evenemanget har lockat till sig en stor publik under tidigare år. Målet för det kommande evenemanget är att än en gång samla ihop olika marknaders experter, inspirerande talare, intressanta företagscase, och framför allt företag, som planerar eller redan har exportverksamhet.

 

Utöver främjandet av företags export och internationalisering byggs årets program upp kring dessa fyra teman:

  • Att urskiljas i digitala kanaler
  • Nordiska marknadsmöjligheter
  • Erfarenheter från livsmedelsexport
  • Klusterbyggande

 

Se programmet på evenemangets hemsida. Sessionerna arrangeras i huvudsak på finska, men de kan även arrangeras på andra språk. Detta meddelas det om i programmet. Man kan ställa frågor på finska, svenska och engelska.

 

Evenemanget är kostnadsfritt, men man bör anmäla sig för att kunna delta.

 

Evenemanget arrangeras virtuellt via Zoom. Närmare evenemanget skickas en ny registreringlänk åt alla anmälda.

 

Du kan redan nu anmäla dig genom anmälningsblanketten, som finns nedan.

 

För mer information:

Lauri Laaksonen
+358 50 330 6652
lauri.laaksonen@viexpo.fi

 


Detaljer

Start:
26.1.2023
Slutar:
27.1.2023
Evenemang Kategori:
Evenemang Tags:
,
Webbplats:
https://exportevent.viexpo.fi

Arrangör

Viexpo
Integritetsöversikt
Viexpo

Den här sajten använder cookies (kakor) för att kunna ge dig den bästa möjliga användarupplevelsen. Cookies sparas i din webbläsare så att den känner igen dig och ditt språk då du återvänder till sajten. Dessutom hjälper cookies bl.a. till att förstå vilka sidor på sajten som du tycker är mest intressanta och användbara.

Nödvändiga cookies

Nödvändiga cookies bör alltid vara aktiverade för att vi ska kunna spara dina preferenser om språk och inställningarna för cookies.

Tredjepartscookies

Vi använder Google Analytics, HotJar, HubSpot, Microsoft Clarity och Google Search Console för att samla anonym information om t.ex. hur många besökare sajten har och vilka sidor som är populärast. Genom att hålla denna cookie aktiverad hjälper du oss att utveckla webbsajten.

Ytterligare kakor

Denna webbplats använder följande ytterligare kakor:

  • Google Analytics: Denna kaka samlar information om hur användare interagerar med webbplatsen. Den ger webbplatsägare insikter om användarbeteende och hjälper dem att förbättra webbplatsen.
  • Google Search Console: Denna kaka används av webbplatsägare för att övervaka prestandan för deras webbplats i Googles sökresultat.
  • Google TagManager: Denna kaka används för att hantera de taggar eller kodsnuttar som läggs till på en webbplats, som spårnings- och marknadsföringstaggar.
  • Hotjar: Denna kaka används för att samla information om webbplatsanvändning och användarbeteende, som värmekartor och klickspårning.
  • YouTube: YouTube ställer in kakor när en användare tittar på en video eller interagerar med videospelaren. Dessa kakor används för att anpassa användarens upplevelse, som att rekommendera relaterade videor eller komma ihåg användarens inställningar. Det är viktigt att notera att YouTube ägs av Google och därför hanteras kakorna som används av YouTube enligt Googles integritetspolicy. Användare kan hantera sina kakpreferenser via sina webbläsarinställningar eller genom att använda Googles Ads Settings-sida.
  • Microsoft Clarity: Denna kaka används för att samla in information om hur användare interagerar med en webbplats, som värmekartor och klickspårning, för att hjälpa webbplatsägare att förbättra sin webbplats.
  • FB-pixel: Denna kaka används av Facebook för att spåra beteendet hos användare som interagerar med Facebook-annonser eller besöker Facebook-sidor.
  • HubSpot: Denna kaka används av HubSpot för att spåra användarbeteende på en webbplats och tillhandahålla personligt anpassat marknadsföringsinnehåll.