Grupp 2
Vad är ett brand? Vem är brandet till för? Varför väljer kunden vårt företag? Vilken är vår konkurrensfördel och hur berättar vi om den? Hur ser vårt företag ut och hur låter vi? Vilka associationer och känslor väcker vi i våra kunder?
Ditt brand är den magkänsla och uppfattning dina kunder har av dej eller ditt företag. Vare sig du säljer direkt till konsument eller ett företag är det alltid en människa i andra ändan. Hur vill du att folk skall tänka om ditt företag?
Kom med och delta i Att bygga ett brand -worshophelheten. Målet är att förstå sig på de olika skeden och åtgärder som krävs för att bygga ett brand samt att skapa en utvecklingsplan med hjälp av Brandhandboken. Deltagandet är kostnadsfritt. Helheten arrangeras på finska.
Anmäl dig till heheten senast 8.2.2022.
https://bit.ly/Brändin-rakentaminen Ryhmä 2
Tidtabell och innehåll
1.Kick Off – 24.2 kl. 8.30–12.00
2. Strategi och insikter –17.3 kl. 8.30–12.00
3. Design – 7.4 kl. 8.30–12.00
Som workshopparnas dragare och experter fungerar
Ida Storbacka och Andreas Haals från Studio Frekvens. www.studiofrekvens.fi.
Studio Frekvens är en designbyrå som är specialiserad på brandbyggande. Deras kunder är bl.a. Rimita Green, Riskas Snickeri och Karleby stadsteater.
Workshoppen arrangeras i Karleby: Företagshuset Evald, Mötesrummet Aava ibottenvåningen (Ristrandsgatan 1, 67100 Karleby).
MERA INFORMATION
Carita Pöntiö
tfn 044 987 5484
carita.pontio@viexpo.fi
Maarit Mäkelä
tfn 050 373 7044
maarit.makela@viexpo.fi
Workshophelheten Att bygga ett brand ingår i WINWIN-tillväxtprogrammet som finansieras av Mellersta Österbottens Förbund, Karleby Stad, Yrkeshögskolan Centria och Viexpo. Programmet koordineras av Centria och Viexpo fungerar som delarrangör.
Aviseringar