Brändi ja viestintästrategia kuntoon: Osa 1. Brändi kuntoon

Brändi ja viestintästrategia kuntoon: Osa 1. Brändi kuntoon

Brändillä tarkoitetaan yritykseen ja sen tuotteisiin liittyvää mielikuvaa. Brändin rakentamisen tehtävä on kasvattaa myyntiä. Hyvästä brändistä asiakas on valmis maksamaan enemmän ja ostopäätös tehdään herkemmin. Kuluttajan tunteminen on brändin rakentamisen perusta. Tunnettuuden rakentaminen vaatii aikaa ja panostuksia.

Aika: 22.10.2019 klo 13-17
Paikka: Kyrö Distillery Company, Oltermannintie 6, Isokyrö

Päivän aikataulu on suuntaa antava, tilaa jätetään keskustelulle, kysymyksille sekä aidolle verkostoitumiselle!

12.30 – 13.00 Ilmoittautuminen ja kahvit
13.00 – 13.15 Tervetuloa, ohjelman esittely, Carita Pöntiö, Viexpo
13.15 – Brändin rakentamisen ABC, Markkinointitoimisto Buorre

Miksi brändäys on tärkeää?
• Mikä tekee brändistä brändin?
• Brändäyksen onnistumisen perustat
• Positiointi, brändi-identiteetti, asiakaslupaus, tarina,…
• Hinnoittelustrategia
• Markkinointi ja viestintä

14.15 Brändin merkitys asiakkaille: Case Kyrö Distillery Company

Pienestä Isonkyrön kunnasta, vanhasta osuusmeijeristä maailman maineeseen nousseen Kyrö Distillery Companyn ja jo ikoniseen asemaan nousseiden tuotteiden tarina brändin takana. Tony Sivula Kyrö Visitor Center Manager

14.45– 15.15 Tauko, verkottumista
15-17 Osallistuvien yritysten casejen läpikäynti ja kehitysehdotukset

Ilmoittaudu tähän valmennuspäivään 18.10 mennessä
osoitteessa http://bit.ly/brändikuntoon1

Tulostettavan ohjelman löydät tästä.

Valmennuspäivän hinta: 100 €+alv (hlö).
Tämä valmennuspäivä on osa Pohjanmaan elintarvikeyritykset kasvuun -ohjelmaa, joka tavoitteena on auttaa yrityksiä kasvu-uralle ja vientimarkkinoille. Puolitoista vuotta kestävä ohjelma tuo osallistuvalle yritykselle osaamista kansainväliseen myyntiin, markkinointiin ja brändäykseen, avaa ovia jakelukanaviin, tuo asiantuntijat yritysten avuksi sekä aktivoi uusia yhteistoimintamalleja yritysten välille.


Kasvuohjelma on suunnattu Pohjanmaan kolmen maakunnan (Etelä-Pohjanmaa, Pohjanmaa ja Keski-Pohjanmaan) pienten elintarvikeyritysten liiketoiminnan kasvattamiseen. Ks. tarkemmin kasvuohjelmasta tästä linkistä https://elintarvikekasvu.viexpo.fi/
Yrityskohtainen osallistumismaksu koko ohjelmaan sisältäen myös 22.10 valmennuspäivän, jo aikaisemmin julkaistut materiaalit sekä tulevat työpajat*

  • 1-5 työntekijää työllistävät yritykset 390€ + alv 24 %
  • 6-10 työntekijää työllistävät yritykset 690 € + alv 24 %
  • yli 10 työntekijää työllistävät yritykset 990 € + alv 24

*Osallistumismaksu oikeuttaa 1-2 henkilön/yritys osallistumisen ohjelman kaikkiin tilaisuuksiin vuosien 2019-2020 aikana. Hae mukaan koko ohjelmaan täältä bit.ly/PEKhaemukaan



Yleiskatsaus
Viexpo

Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä, jotta voisimme tarjota kävijöille mahdollisimman hyvän käyttökokemuksen. Verkkoselaimeen tallentuvat evästeet tunnistavat palaavat kävijät ja heidän kielensä. Lisäksi evästeet antavat meille tärkeää tietoa mm. siitä, mitkä sivut kiinnostavat kävijöitä.

Välttämättömät evästeet

Välttämättömien evästeiden tulisi aina olla käytössä, jotta voimme tallentaa toiveesi kielestä ja evästeiden asetuksista.

Kolmansien osapuolien evästeet

Tämä sivusto käyttää Google Analyticsia, Microsoft Claritya sekä Google Search Consolea kerätäkseen nimetöntä tietoa sivuston käytöstä, kuten kävijöiden määrästä ja suosituimmista sivuista. Pitämällä tämän evästeen käytössä autat meitä parantamaan sivustoa.

Lisäevästeet

Tämä verkkosivusto käyttää seuraavia lisäevästeitä:

  • Google Analytics: Tämä eväste kerää tietoa siitä, miten käyttäjät vuorovaikuttavat verkkosivuston kanssa. Se tarjoaa verkkosivuston omistajille oivalluksia käyttäjien käyttäytymisestä ja auttaa heitä parantamaan verkkosivustoa.
  • Google Search Console: Tätä evästettä käytetään verkkosivuston omistajien toimesta heidän verkkosivustonsa suorituksen seuraamiseen Google-hakutuloksissa.
  • Google TagManager: Tätä evästettä käytetään hallinnoimaan verkkosivustolle lisättyjä tageja tai koodinpätkiä, kuten seuranta- ja markkinointitageja.
  • YouTube: YouTube asettaa evästeitä, kun käyttäjä katselee videota tai vuorovaikuttaa videosoittimen kanssa. Näitä evästeitä käytetään käyttäjäkokemuksen personointiin, kuten suositeltujen videoiden tai käyttäjän mieltymysten muistamiseen. On tärkeää huomata, että YouTube on Googlen omistama, ja siksi YouTuben käyttämät evästeet ovat Googlen tietosuojakäytännön hallinnoimia. Käyttäjät voivat hallita evästeasetuksiaan selaimen asetuksissa tai käyttämällä Googlen mainostenhallintasivua.
  • Microsoft Clarity: Tätä evästettä käytetään tietojen keräämiseen siitä, miten käyttäjät vuorovaikuttavat verkkosivuston kanssa, kuten lämpökarttojen ja napsautusten seurannan avulla, jotta verkkosivuston omistajat voivat parantaa verkkosivustoaan.
  • FB-pixel: Tätä evästettä käytetään Facebookin toimesta seuraamaan käyttäjien käyttäytymistä, jotka vuorovaikuttavat Facebook-mainosten kanssa tai vierailevat Facebook-sivuilla.
  • HubSpot: Tätä evästettä käytetään HubSpotin toimesta seuraamaan käyttäjän käyttäytymistä verkkosivustolla ja tarjoamaan personoituja markkinointisisältöjä.