Digitaalisen kaupan menestystekijät

Ladataan Tapahtumat

« Kaikki tapahtumat

  • Tämä tapahtuma on mennyt.

Digitaalisen kaupan menestystekijät

11.1.2024 @ 08:30 - 12:00

Digitaalisen kaupan menestystekijät

11.1.2024 @8:30–12:00, Kokkolan kaupungintalo, Kokkolasali

Leevi Parsama, digitaalisen kaupan ja liiketoiminnan asiantuntija 

 

Tapa käydä kauppaa muuttuu juuri vauhdilla. Arvoketjun kaikki toimijat –valmistajat ja brändit, tukkuporras, vähittäiskauppa, b-to-b toimijat sekä erityisesti alan uudet jättimäiset tulokkaat: globaalit markkinapaikat– hakevat uusia markkina-asemia ja miettivät miten muutos vaikuttaa heidän tulevaisuuteensa. Eri toimialoilla kaupan digitalisaatio etenee eri asteissa, mutta kaikkiin se iskee, vääjäämättömästi ja pysyvästi.

Koulutuksessa kuullaan missä digitaalisen kaupan kärki menee maailmalla sekä käydään läpi menestymisen tärkeimmät tekijät. Jokaisella yrityksellä on nykyisen digi-infran avulla aidosti mahdollisuus myydä mitä tahansa ja minne tahansa. Pitää vain tunnistaa tarkkaan ketkä ovat parhaita asiakkaita sekä kyetä vastaamaan tärkeimpään kysymykseen: Miksi asiakkaat ostavat meiltä? Eli tunnistaa omat kilpailuedut sekä luoda niistä erinomaisen asiakaskokemuksen tarjoava digitaalisen kaupan kokonaiskonsepti.

Digitaalisen kaupan asiantuntija Leevi Parsama näyttää esityksessään myös runsaasti esimerkkejä suomalaisista kansainvälisen läpimurron tehneistä verkkokaupoista sekä muutamia huippucaseja maailmalta. Esityksen jälkeen kuulijat ovat tyypillisesti varsin innoissaan ”Tämänhän on oikeasti mahdollista meillekin!”.

Koulutus sopii kaikille yrityksille siitä riippumatta, onko sillä jo olemassa olevaa verkkokauppaa vai ei. Kaikille se ei edes ole oikea ratkaisu, mutta kaikilla yrityksillä pitää olla digitaalisen kaupan strategia ja toimintasuunnitelma, sillä kaikki asiakkaat ovat jo digitalisoituneet ja odotukset uusille toimintatavoille ovat olemassa.

Ilmoittaudu mukaan koulutukseen viimeistään 5.1.2023!

 

Lisätietoja:
Carita Pöntiö
carita.pontio@viexpo.fi
p. 044 987 5484

Tapahtuma on Digitaalisen kaupan kiihdytysohjelman Kick-off – tilaisuus
Lisätietoja : https://viexpo.fi/digitaalisen-kaupan-kiihdytysohjelma/

Ohjelmaa rahoittavat Keski-Pohjanmaan Liitto, Kokkolan kaupunki ja Viexpo.


Tiedot

Päivämäärä:
11.1.2024
Aika:
08:30 - 12:00
Tapahtumaluokka:
Tapahtuma tagia:
,
Kotisivu:
https://viexpo.fi/digitaalisen-kaupankiihdytysohjelma/

Tapahtumapaikka

Kokkola
Kokkola, Suomi + Google Map
Yleiskatsaus
Viexpo

Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä, jotta voisimme tarjota kävijöille mahdollisimman hyvän käyttökokemuksen. Verkkoselaimeen tallentuvat evästeet tunnistavat palaavat kävijät ja heidän kielensä. Lisäksi evästeet antavat meille tärkeää tietoa mm. siitä, mitkä sivut kiinnostavat kävijöitä.

Välttämättömät evästeet

Välttämättömien evästeiden tulisi aina olla käytössä, jotta voimme tallentaa toiveesi kielestä ja evästeiden asetuksista.

Kolmansien osapuolien evästeet

Tämä sivusto käyttää Google Analyticsia, Microsoft Claritya sekä Google Search Consolea kerätäkseen nimetöntä tietoa sivuston käytöstä, kuten kävijöiden määrästä ja suosituimmista sivuista. Pitämällä tämän evästeen käytössä autat meitä parantamaan sivustoa.

Lisäevästeet

Tämä verkkosivusto käyttää seuraavia lisäevästeitä:

  • Google Analytics: Tämä eväste kerää tietoa siitä, miten käyttäjät vuorovaikuttavat verkkosivuston kanssa. Se tarjoaa verkkosivuston omistajille oivalluksia käyttäjien käyttäytymisestä ja auttaa heitä parantamaan verkkosivustoa.
  • Google Search Console: Tätä evästettä käytetään verkkosivuston omistajien toimesta heidän verkkosivustonsa suorituksen seuraamiseen Google-hakutuloksissa.
  • Google TagManager: Tätä evästettä käytetään hallinnoimaan verkkosivustolle lisättyjä tageja tai koodinpätkiä, kuten seuranta- ja markkinointitageja.
  • YouTube: YouTube asettaa evästeitä, kun käyttäjä katselee videota tai vuorovaikuttaa videosoittimen kanssa. Näitä evästeitä käytetään käyttäjäkokemuksen personointiin, kuten suositeltujen videoiden tai käyttäjän mieltymysten muistamiseen. On tärkeää huomata, että YouTube on Googlen omistama, ja siksi YouTuben käyttämät evästeet ovat Googlen tietosuojakäytännön hallinnoimia. Käyttäjät voivat hallita evästeasetuksiaan selaimen asetuksissa tai käyttämällä Googlen mainostenhallintasivua.
  • Microsoft Clarity: Tätä evästettä käytetään tietojen keräämiseen siitä, miten käyttäjät vuorovaikuttavat verkkosivuston kanssa, kuten lämpökarttojen ja napsautusten seurannan avulla, jotta verkkosivuston omistajat voivat parantaa verkkosivustoaan.
  • FB-pixel: Tätä evästettä käytetään Facebookin toimesta seuraamaan käyttäjien käyttäytymistä, jotka vuorovaikuttavat Facebook-mainosten kanssa tai vierailevat Facebook-sivuilla.
  • HubSpot: Tätä evästettä käytetään HubSpotin toimesta seuraamaan käyttäjän käyttäytymistä verkkosivustolla ja tarjoamaan personoituja markkinointisisältöjä.