Social Selling & LinkedIn – Asiantuntijalle suunnattu tehopaketti

Social Selling & LinkedIn – Asiantuntijalle suunnattu tehopaketti

LinkedIn on maailman suurin ammatilliseen verkostoitumiseen keskittynyt sosiaalinen media. Pitäisikö se ottaa haltuun? LinkedInin kautta nimittäin voit tavoittaa ammatillisessa mielessä 610 milj. ihmistä ympäri maailmaa. Ja muista, nämä kaikki ovat siellä ammattinsa takia. Se avaa aivan erilaisen portaalin myydä omaa asiantuntijuuttaan.

Koulutuksessa käydään läpi, miten saat täydet tehot irti sosiaalisesta mediasta. Saat konkreettisia vinkkejä siihen, miten rakennat asiantuntijamielikuvaasi, verkostoidut ja ymmärrät mistä konkreettisista elementeistä Social Selling koostuu. Opit myös hyödyntämään LinkedIniä tehokkaasti ilman suuria aikainvestointeja ja tuntien tuskasteluja.

Sani Leino on sosiaalisen liiketoiminnan sanansaattaja, joka tunnetaan energisistä ja mukaansatempaavista myyntivalmennuksista ja myynnin motivaatiopuheista. Hän on tunneälykkään myyntityön ja sosiaalisen myyntityön (Social Selling) valmentaja.

Sanilla on yli 10 vuoden kokemus tuloksellisesta ja palkitusta myyntityöstä B2B ja B2C myynnin parissa. Viimeisimpänä Sani työskenteli teknologiahtiö ThingLinkin Europan myyntijohtajana, vastaten yritysmyynnin lisäksi kansainvälisen partneriohjelman kehityksestä ja jälleenmyyntiverkoston rakentamisesta. Vuonna 2016 Sani listattiin maailman sadan vaikutusvaltaisimman Social Selling vaikuttajan joukkoon maailmassa.

Tiesitkö muuten, että 80 % B2B-ostajista löytää myyjän itse? Myyjän pitää siis päästä vaikuttamaan ostoprosessiin jo ennen kontaktointia. Myyntityötä täytyy edelleen tehdä, mutta se on muuttanut muotoaan. Social Selling on yksi toimiva myyntitapa digiajan myyntityölle!

Omat läppärit muuten mukaan! Ei pakko, mutta pääset paljon paremmin tekemään omaa profiiliasi paremmaksi. Läppärillä tehdessä on enemmän toimintoja käytettävissä kuin mobiilisti.

Workshop pidetään Kokkolan Yliopistokeskus Chydeniuksen Ulappa-salissa torstaina 28.11.2019 klo 12-16. Osoite on Talonpojankatu 2, 67100 Kokkola.

Tilaisuus on maksuton, mutta vaatii ilmoittautumisen. Ilmoittautumisen voi tehdä täällä: http://bit.ly/Widen28marraskuuta2019

Viimeinen ilmoittautumispäivä on maanantaina 25.11.2019.

Lisätietoja kasvuohjelmasta antaa:

Maarit Mäkelä 
Projektipäällikkö, viennin kehittäjä 
050 3737 044
maarit.makela@viexpo.fi
www.viexpo.fi/widen


Widen Your Market – Invest in Export -kasvuohjelma on osuuskunta Viexpon hallinnoima kansainvälistymisohjelma, jonka tavoitteena on saada keskipohjalaisia yrityksiä vientiin. Kasvuohjelmaa on mukana rahoittamassa Keski-Pohjanmaan Liitto, Kokkolanseudun Kehitys, Kaustisen seutukunta, Kannuksen kaupunki sekä Perhon kunta.



Yleiskatsaus
Viexpo

Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä, jotta voisimme tarjota kävijöille mahdollisimman hyvän käyttökokemuksen. Verkkoselaimeen tallentuvat evästeet tunnistavat palaavat kävijät ja heidän kielensä. Lisäksi evästeet antavat meille tärkeää tietoa mm. siitä, mitkä sivut kiinnostavat kävijöitä.

Välttämättömät evästeet

Välttämättömien evästeiden tulisi aina olla käytössä, jotta voimme tallentaa toiveesi kielestä ja evästeiden asetuksista.

Kolmansien osapuolien evästeet

Tämä sivusto käyttää Google Analyticsia, Microsoft Claritya sekä Google Search Consolea kerätäkseen nimetöntä tietoa sivuston käytöstä, kuten kävijöiden määrästä ja suosituimmista sivuista. Pitämällä tämän evästeen käytössä autat meitä parantamaan sivustoa.

Lisäevästeet

Tämä verkkosivusto käyttää seuraavia lisäevästeitä:

  • Google Analytics: Tämä eväste kerää tietoa siitä, miten käyttäjät vuorovaikuttavat verkkosivuston kanssa. Se tarjoaa verkkosivuston omistajille oivalluksia käyttäjien käyttäytymisestä ja auttaa heitä parantamaan verkkosivustoa.
  • Google Search Console: Tätä evästettä käytetään verkkosivuston omistajien toimesta heidän verkkosivustonsa suorituksen seuraamiseen Google-hakutuloksissa.
  • Google TagManager: Tätä evästettä käytetään hallinnoimaan verkkosivustolle lisättyjä tageja tai koodinpätkiä, kuten seuranta- ja markkinointitageja.
  • YouTube: YouTube asettaa evästeitä, kun käyttäjä katselee videota tai vuorovaikuttaa videosoittimen kanssa. Näitä evästeitä käytetään käyttäjäkokemuksen personointiin, kuten suositeltujen videoiden tai käyttäjän mieltymysten muistamiseen. On tärkeää huomata, että YouTube on Googlen omistama, ja siksi YouTuben käyttämät evästeet ovat Googlen tietosuojakäytännön hallinnoimia. Käyttäjät voivat hallita evästeasetuksiaan selaimen asetuksissa tai käyttämällä Googlen mainostenhallintasivua.
  • Microsoft Clarity: Tätä evästettä käytetään tietojen keräämiseen siitä, miten käyttäjät vuorovaikuttavat verkkosivuston kanssa, kuten lämpökarttojen ja napsautusten seurannan avulla, jotta verkkosivuston omistajat voivat parantaa verkkosivustoaan.
  • FB-pixel: Tätä evästettä käytetään Facebookin toimesta seuraamaan käyttäjien käyttäytymistä, jotka vuorovaikuttavat Facebook-mainosten kanssa tai vierailevat Facebook-sivuilla.
  • HubSpot: Tätä evästettä käytetään HubSpotin toimesta seuraamaan käyttäjän käyttäytymistä verkkosivustolla ja tarjoamaan personoituja markkinointisisältöjä.