Innovaatioita ja keskusteluja SIMA 2019 -messuilla

Innovaatioita ja keskusteluja SIMA 2019 -messuilla

Maatalousalan kansainväliset SIMA 2019 -messut järjestettiin menestyksekkäästi 24.–28.2.2019 Pariisin Villepinte-messualueella. Viexpo toimi SIMA 2019 -messujen virallisena edustajana ja yhteistyökumppanina Suomessa.

Nelipäiväiset SIMA 2019 -messut keräsivät suuren määrän osallistujia ja toivat yhteen alan ammattilaisia jopa 5 eri maanosasta. Messuilla oli mukana 1 770 yritystä ja yhteensä 232 000 ammattilaista etsimässä ja esittelemässä viimeisimpiä innovaatioita, keskustelemassa maatalousalan haasteista, sekä löytämässä ratkaisuja maataloustyöhön liittyen.

Messuohjelma sisälsi erilaisia tapaamisia ja konferensseja, joissa keskusteltiin mm. alan nykyhaasteista liittyen esimerkiksi orgaaniseen viljelyyn ja digiaikaan. Messujen yhteydessä järjestettiin myös kolmatta kertaa suurta suosiota saanut erityistapahtuma nopeasti kehittyvän alan startup-yrityksille.

Tänä vuonna messuille osallistui 8 suomalaista maatalousalan yritystä, jotka palasivat messuilta positiivisin tuloksin ja tyytyväisinä messujen tarjontaan.

 

Lisätietoja:

Elina Ruohonen

+358 50 385 4373
elina.ruohonen(at)viexpo.fi



Yleiskatsaus
Viexpo

Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä, jotta voisimme tarjota kävijöille mahdollisimman hyvän käyttökokemuksen. Verkkoselaimeen tallentuvat evästeet tunnistavat palaavat kävijät ja heidän kielensä. Lisäksi evästeet antavat meille tärkeää tietoa mm. siitä, mitkä sivut kiinnostavat kävijöitä.

Välttämättömät evästeet

Välttämättömien evästeiden tulisi aina olla käytössä, jotta voimme tallentaa toiveesi kielestä ja evästeiden asetuksista.

Kolmansien osapuolien evästeet

Tämä sivusto käyttää Google Analyticsia, Microsoft Claritya sekä Google Search Consolea kerätäkseen nimetöntä tietoa sivuston käytöstä, kuten kävijöiden määrästä ja suosituimmista sivuista. Pitämällä tämän evästeen käytössä autat meitä parantamaan sivustoa.

Lisäevästeet

Tämä verkkosivusto käyttää seuraavia lisäevästeitä:

  • Google Analytics: Tämä eväste kerää tietoa siitä, miten käyttäjät vuorovaikuttavat verkkosivuston kanssa. Se tarjoaa verkkosivuston omistajille oivalluksia käyttäjien käyttäytymisestä ja auttaa heitä parantamaan verkkosivustoa.
  • Google Search Console: Tätä evästettä käytetään verkkosivuston omistajien toimesta heidän verkkosivustonsa suorituksen seuraamiseen Google-hakutuloksissa.
  • Google TagManager: Tätä evästettä käytetään hallinnoimaan verkkosivustolle lisättyjä tageja tai koodinpätkiä, kuten seuranta- ja markkinointitageja.
  • YouTube: YouTube asettaa evästeitä, kun käyttäjä katselee videota tai vuorovaikuttaa videosoittimen kanssa. Näitä evästeitä käytetään käyttäjäkokemuksen personointiin, kuten suositeltujen videoiden tai käyttäjän mieltymysten muistamiseen. On tärkeää huomata, että YouTube on Googlen omistama, ja siksi YouTuben käyttämät evästeet ovat Googlen tietosuojakäytännön hallinnoimia. Käyttäjät voivat hallita evästeasetuksiaan selaimen asetuksissa tai käyttämällä Googlen mainostenhallintasivua.
  • Microsoft Clarity: Tätä evästettä käytetään tietojen keräämiseen siitä, miten käyttäjät vuorovaikuttavat verkkosivuston kanssa, kuten lämpökarttojen ja napsautusten seurannan avulla, jotta verkkosivuston omistajat voivat parantaa verkkosivustoaan.
  • FB-pixel: Tätä evästettä käytetään Facebookin toimesta seuraamaan käyttäjien käyttäytymistä, jotka vuorovaikuttavat Facebook-mainosten kanssa tai vierailevat Facebook-sivuilla.
  • HubSpot: Tätä evästettä käytetään HubSpotin toimesta seuraamaan käyttäjän käyttäytymistä verkkosivustolla ja tarjoamaan personoituja markkinointisisältöjä.