Ökad omsättning via export

Ökad omsättning via export

SMF-företag – Är det svårt med export eller att komma igång med exporten?

Planerar ditt företag tillväxt och hemmamarknaden känns otillräcklig?

 

Viexpo och Myynninmaailma arrangerar tillsammans ett kostnadsfritt frukostevenemang, där vi behandlar export och hur man kan öka omsättningen genom den.

Under evenemanget får du konkreta tips och exempel som hjälper dig att påbörja exportverksamheten samt att utveckla åtgärder för att främja tillväxten.

 

Dagens program

Kl. 8.30              5 enkla sätt att främja export
Kl. 8.30             Kristian Schrey, Viexpo

 

Kl. 9.15             Testmarknadsföring för att sondera marknaderna
Kl. 8.30             Anu Yliselä, Myynninmaailma

 

Seinäjoki

Torsdagen 29.11.2018: Varicko (Rytmikorjaamo), Vaasantie 11, 61100 Seinäjoki, kl. 8.00 – 10.30

Du kan anmäla dig här:
https://blogi.myynninmaailma.fi/tapahtumat/viennilla_liikevaihto_kasvuun

 

Kauhajoki

Evenemanget har flyttats fram till en annan tidpunkt.

 

OBS! Evenemangen arrangeras på finska, men frågor kan ställas även på svenska.

 

Välkommen!

 



Integritetsöversikt
Viexpo

Den här sajten använder cookies (kakor) för att kunna ge dig den bästa möjliga användarupplevelsen. Cookies sparas i din webbläsare så att den känner igen dig och ditt språk då du återvänder till sajten. Dessutom hjälper cookies bl.a. till att förstå vilka sidor på sajten som du tycker är mest intressanta och användbara.

Nödvändiga cookies

Nödvändiga cookies bör alltid vara aktiverade för att vi ska kunna spara dina preferenser om språk och inställningarna för cookies.

Tredjepartscookies

Vi använder Google Analytics, HotJar, HubSpot, Microsoft Clarity och Google Search Console för att samla anonym information om t.ex. hur många besökare sajten har och vilka sidor som är populärast. Genom att hålla denna cookie aktiverad hjälper du oss att utveckla webbsajten.

Ytterligare kakor

Denna webbplats använder följande ytterligare kakor:

  • Google Analytics: Denna kaka samlar information om hur användare interagerar med webbplatsen. Den ger webbplatsägare insikter om användarbeteende och hjälper dem att förbättra webbplatsen.
  • Google Search Console: Denna kaka används av webbplatsägare för att övervaka prestandan för deras webbplats i Googles sökresultat.
  • Google TagManager: Denna kaka används för att hantera de taggar eller kodsnuttar som läggs till på en webbplats, som spårnings- och marknadsföringstaggar.
  • Hotjar: Denna kaka används för att samla information om webbplatsanvändning och användarbeteende, som värmekartor och klickspårning.
  • YouTube: YouTube ställer in kakor när en användare tittar på en video eller interagerar med videospelaren. Dessa kakor används för att anpassa användarens upplevelse, som att rekommendera relaterade videor eller komma ihåg användarens inställningar. Det är viktigt att notera att YouTube ägs av Google och därför hanteras kakorna som används av YouTube enligt Googles integritetspolicy. Användare kan hantera sina kakpreferenser via sina webbläsarinställningar eller genom att använda Googles Ads Settings-sida.
  • Microsoft Clarity: Denna kaka används för att samla in information om hur användare interagerar med en webbplats, som värmekartor och klickspårning, för att hjälpa webbplatsägare att förbättra sin webbplats.
  • FB-pixel: Denna kaka används av Facebook för att spåra beteendet hos användare som interagerar med Facebook-annonser eller besöker Facebook-sidor.
  • HubSpot: Denna kaka används av HubSpot för att spåra användarbeteende på en webbplats och tillhandahålla personligt anpassat marknadsföringsinnehåll.