Viexpon viisi vinkkiä

Viexpon viisi vinkkiä

Elämme haastavia aikoja, ja yritykset ovat lyhyen ajan sisään joutuneet kokemaan ympäristössään suuria muutoksia, jotka ovat vaikuttaneet myös toimintaan. Matkustuskiellot ja suljetut rajat, sekä globaalisti kadonneet markkinat, pakottavat reagoimaan täysin uuteen tilanteeseen.

Olemme listanneet 5 kohtaa, jotka yritysten tulisi huomioida tässä tilanteessa.

  1. Älä unohda nykyisiä asiakkaitasi
    On erittäin todennäköistä, että yrityksen asiakkaat ovat samassa tilanteessa ja epätietoisuus tulevaisuudesta yhtä suuri. Tästä huolimatta kannattaa pitää yhteyttä nykyisiin asiakkaisiin. On tärkeää tiedustella asiakkaiden ja yhteistyökumppaneiden tilannetta ja kuulumisia. Ehkä voitte jopa auttaa toisianne kriisitilanteessa?

  2. Älä peru kokouksiasi
    Jos kalenterisi on tähän saakka ollut täynnä kokouksia, ei ole mitään syytä perua niitä. Useimmiten kokoukset, jotka oli tarkoitus pitää kasvokkain, voidaan helposti muuttaa etäkokouksiksi. Eikö sinulla ole kokemusta etäkokouksista? Älä murehdi – kellään muullakaan ei ole! Tällainen tilanne voi olla loistava mahdollisuus oppia käyttämään uusia digitaalisia apuvälineitä, ja samalla ehkä luoda uusia työskentelytapoja tulevaisuutta varten.

  3. Löydä uusia kanavia
    Kun nykyiset kanavat yhtäkkiä eivät enää toimikaan, voi olla hyvä tutkia uusia yhteistyömuotoja. Voisiko esim. yritys, joka ei aiemmin ole myynyt tuotteitaan verkossa, perustaa verkkokaupan? Ehkä yrityksistä, joita aiemmin pidettiin kilpailijoina, löytyy uusia yhteistyökumppaneita? Uudet alihankkijat ja jälleenmyyjät voivat myös tuoda uusia mahdollisuuksia ja kilpailuetuja.

  4. Kehitä toimintaasi
    Kun jokapäiväinen operatiivinen toiminta ei enää toimikaan normaalisti, on ehkä korkea aika tarttua erilaisiin kehittämishankkeisiin, joille ei yleensä koskaan tunnu olevan aikaa. Yrityksen brändiä ja strategiaa voisi ehkä työstää, tai olisiko vihdoin aikaa uudistaa kotisivut. Yrityksessä voisi nyt olla aikaa tuotekehitykselle, tai ehkä voitaisiin keskittyä hankkeisiin, joita ei koskaan ole ehditty aloittaa.

  5. Suunnittele tulevaa
    Maailmanmarkkinoiden talous ja kysyntä kehittyvät sykleittäin, ja vaikka tilanne nyt onkin poikkeuksellinen, on se kuitenkin ohimenevä. On mahdollista, että maailma on jokseenkin erilainen tämän kriisin jälkeen, ja syntyy uusi ympäristö ja uusi normaali. Yritys toimii täysin oikein jatkaessaan suunnitteluaan tulevaa varten, ja pyrkiessään säilyttämään positiivisen asenteen. Oikeilla toimenpiteillä ja kovalla työllä olemme ehkä entistäkin vahvempia kriisin jälkeen.


Yleiskatsaus
Viexpo

Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä, jotta voisimme tarjota kävijöille mahdollisimman hyvän käyttökokemuksen. Verkkoselaimeen tallentuvat evästeet tunnistavat palaavat kävijät ja heidän kielensä. Lisäksi evästeet antavat meille tärkeää tietoa mm. siitä, mitkä sivut kiinnostavat kävijöitä.

Välttämättömät evästeet

Välttämättömien evästeiden tulisi aina olla käytössä, jotta voimme tallentaa toiveesi kielestä ja evästeiden asetuksista.

Kolmansien osapuolien evästeet

Tämä sivusto käyttää Google Analyticsia, Microsoft Claritya sekä Google Search Consolea kerätäkseen nimetöntä tietoa sivuston käytöstä, kuten kävijöiden määrästä ja suosituimmista sivuista. Pitämällä tämän evästeen käytössä autat meitä parantamaan sivustoa.

Lisäevästeet

Tämä verkkosivusto käyttää seuraavia lisäevästeitä:

  • Google Analytics: Tämä eväste kerää tietoa siitä, miten käyttäjät vuorovaikuttavat verkkosivuston kanssa. Se tarjoaa verkkosivuston omistajille oivalluksia käyttäjien käyttäytymisestä ja auttaa heitä parantamaan verkkosivustoa.
  • Google Search Console: Tätä evästettä käytetään verkkosivuston omistajien toimesta heidän verkkosivustonsa suorituksen seuraamiseen Google-hakutuloksissa.
  • Google TagManager: Tätä evästettä käytetään hallinnoimaan verkkosivustolle lisättyjä tageja tai koodinpätkiä, kuten seuranta- ja markkinointitageja.
  • YouTube: YouTube asettaa evästeitä, kun käyttäjä katselee videota tai vuorovaikuttaa videosoittimen kanssa. Näitä evästeitä käytetään käyttäjäkokemuksen personointiin, kuten suositeltujen videoiden tai käyttäjän mieltymysten muistamiseen. On tärkeää huomata, että YouTube on Googlen omistama, ja siksi YouTuben käyttämät evästeet ovat Googlen tietosuojakäytännön hallinnoimia. Käyttäjät voivat hallita evästeasetuksiaan selaimen asetuksissa tai käyttämällä Googlen mainostenhallintasivua.
  • Microsoft Clarity: Tätä evästettä käytetään tietojen keräämiseen siitä, miten käyttäjät vuorovaikuttavat verkkosivuston kanssa, kuten lämpökarttojen ja napsautusten seurannan avulla, jotta verkkosivuston omistajat voivat parantaa verkkosivustoaan.
  • FB-pixel: Tätä evästettä käytetään Facebookin toimesta seuraamaan käyttäjien käyttäytymistä, jotka vuorovaikuttavat Facebook-mainosten kanssa tai vierailevat Facebook-sivuilla.
  • HubSpot: Tätä evästettä käytetään HubSpotin toimesta seuraamaan käyttäjän käyttäytymistä verkkosivustolla ja tarjoamaan personoituja markkinointisisältöjä.